Bu kitap beklediğimden 1000 kat daha iyi çıktı anlatım sade,konular teferruatlı.Kitap bir roman şeklinde ve ben çok beğendim. bence her tarih meraklısının bir bakması gerek...
Kitap okudukça yarın cumhurbaşkanıyım dedim.Oldukça sade anlatımlı ama içerik çok iyi.Okurken verdiği örneklerle insanı mutlu ediyor.Buradan bu kitabı okumamı söyleyen Pelin Hocama sevgi ile...