Senelerce tarih okudum ama Murat Bardakçı'nın biyografik kitaplarında Enver Paşa'nın ruh halini,şahsiyetini anlama kabileyeti veren çok az yazar vardır.Kitapta en sevdiğim yer fotoğraflar oldu her şey için Murat Bey'e teşekkür ederim.
Kitabı şu an okuyorum lakin oldukça hızlı ilerliyor.Açıkçası benim kitapta en beğendiğim özellik her bir olay,kişi vs. 1-2 sayfa arasında sade bilgi veriyor.Herkese keyifli okuma saatleri
kitap şu ana kadar okuduğum en iyi kitaplardan.Hızlı ilerleyen ve okuduğunuz andan itibaren sanki sizde bir hikaye kahramanı oluyorsunuz.Ben kendim okurken kendim şöyle hissettim sevgili Kitty derken aslında Anne sevgili Ömer diyordu.Anne frank sana sonsuz saygılarla...