Yakın zamanda okuduğum bu kitap psikolojiye ilk adım için biraz ağır geldi.
Bana çok şey kattı okurken kendimi terapi odasını izleyen 3. Şahıs gibi hissettim.
İçerisinde terapi ile ilgili bir çok bilgi mevcut. Kavramlar açısından yetersiz olduğumu farkettim. Bunu okuduğum için kendimi şanslı hissediyorum. Kitapta vaka örnekleri olması ayrıca pekiştirici bir durum . İyi okumalar kitap severler