the.muhur

Çox gözəl bir cümlə eşitdim;
"Əgər kədərlisənsə, deməli Allah sənin üçün darıxır."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bizi qapısından əliboş göndərməyəcək olan təkcə ALLAH'dır.
İyi ki namaz var. Yoksa bu ağrılı başımızı nereye koyardık?
"Yer üzünün Müəllimi ola bilmək üçün göy üzünün şagirdi olmaq lazımdır."
Beyaz olmak güzellik değildir, Siyah olmak çirkinlik değildir. Zira kefen beyaz ve korkutucudur. Kâbe ise siyah ve güzeldir. Insan dış görünüsü ile değil, Ahlâki ile değerlidir...