I.N

I.N
@Ren0ir
Loneliness is the safest place I know.

I.N

, bir kitabı okumaya başladı
Osamu Dazai
6.5/10 · 3.815 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

I.N

, bir kitap okudu
6/10
·296 syf.·
18 günde okudu
·
Okunma: 14 Mart 2026 23:15
·
2026 4. kitabı
Axie Oh
7.5/10 · 1.307 okunma
Bir şeyi sevmemin tek sebebi güzelliğidir, Tıpkı elmanın annenin gözlerine güzel görünmesi gibi, Ve nesne günün birinde güzel olmayı bıraktığında, Sen de sevmeyi bırakırsın, tıpkı tüm diğer iştahların gibi.
Nedir Ölüm? Korkuyorum, Hissediyorum, korkunç bir şey ama nedir Kavrayamıyorum: hepimiz bu hastalıkla lanetlendik, Günah işleyenler de işlemeyenler de,ama nedir