I.N

I.N
@Ren0ir
Loneliness is the safest place I know.
İşte o an,o güzel parmakların benim alnıma da dokunması için dünyadaki her şeyden vazgeçerdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

I.N

, bir kitap okudu
8/10
·128 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Mayıs 2024 10:21
·
2024 20. kitabı
Sheridan Le Fanu
7.8/10 · 6,4bin okunma
Yanağıma dayanmış yanağı sımsıcaktı."Canım benim," diye mırıldandı."ben senin içinde yaşıyorum ve sen de benim içimde öleceksin,işte öyle seviyorum seni."
"Kimseye aşık olmadım,olmayacağım da," diye fısıldadı. "Aşığım sen olmazsan şayet."
Mutluluk hep gelmesi gerekenden daha geç geliyor...