Kadının pantolon giymesi, araba kullanması, sevgililerin sokakta el ele tutuşması, öpüşmesi. Emin olun, eğer birileri cesurca davranıp inandıkları değerler doğrultusunda yaşamaya başlamasaydı, toplum hiçbir zaman bu değişikliklere hazır olmayacak ve
biz hala aynı çukurda debelenip duruyor olacaktık. Tarih bize tekrar tekrar şunu gösteriyor