Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.
Orhan Veli Kanık
Gece midir seni bana düşündüren?
Yoksa ben miyim
Seni düşünmek için geceyi bekleyen?
Kim bilir
Kaç kişi ayrı yataklarda birbirine sarılarak uyuyordur.
Oysa…
O beni ben de onu bekliyordum…
Ve bir gün daha konuşmadan bitiyordu...
Özdemir Asaf
"Nice mutlu yıllara demeyeceğim, çünkü değişen bir şey yok. Günler aynı, insanlar aynı, yalanlar aynı, dekorlar ve sahneler aynı, kandırılanlar aynı. Ve yine aynı olacak; sahte kahkahalar, sıra dışı böğürmeler...
İyi kusmalar!
Charles Bukowski 🎄