Kimi iyi bir dost olduğumu söyler, kimi ise soğuk ve mesafelidir der. Aslında beni anlatırken, herkes hak ettiği resmi çizer...
Johann Wolfgang Von Goethe
Burası dünya!
Ne çok kıymetlendirdik.
Oysa bir tarla idi;
Ekip biçip gidecektik.
Sular hep aktı geçti
Kurudu vakti geçti
Nice han
Nice sultan tahtı bıraktı geçti
Dünya bir penceredir,
Her gelen baktı geçti...
Biz bu dünya ya çok fazla kıymet veriyoruz:
Şair çok güzel ifade ediyor; Mal, mülk, para tutkusu gelse de nefse hoş unutma ki ey insan!
Tabutların içi bomboş...
Mala, mülke, evlada etme bu kadar meyil unutma ki bu dünyada sen bile senin değil.🍂