Ona anlatmak isterdim
Yüreğimde kopan fırtınaları
Anlatmak isterdim
Suskunluğumun nedenlerini
Ve ısrar etmeyişimin ızdırabını.
Çok şey anlatmak isterdim...
Anlatamadım, vaz geçtiğimden değil, sana anlamsız geleceğinden.
(R.E)
Bu yolun sonu yoktur, o ne kısaltılabilir ne de uzatılabilir. Yine de herkes bir çocuk gibi onu kendi karışıyla ölçer. "Elbette ki bu ölçü kadar olan yolu da gideceksin bu sana bağışlanmayacak."