M.Nur

M.Nur
@Reuchera
Edgar Allan Poe/Albert Einstein
Okuduğum en etkileyici kitaplardan birisiydi.
Puan vermedi
Kitabın adından da anlaşılacağı üzere bir aşk söz konusu. Platonikliğin ne kadar zor bir durum olduğunu anlatıyor. Sayfaların sayısına aldanmadan okumaya başladım ve okudukça okuma isteğim de arttı. Gerçekten etkileyici bir kitaptı benim için. Stefan Zweig gibi bir adam tarafından yazılmış olması ayrı, bir kadının zihnindekileri çok iyi dökebilmesi ayrıydı. Karşı cinsi öyle güzel kelimelerle sentezlemiş ki adeta bizi hissediyormuş gibiydi. Kitabı okudukça kendimden birçok yanı gördüğümü fark ettim. Karakter yalnızca kendisini değil, beni de anlatıyor gibiydi. Yaşadıklarına rağmen düşünce şekli ve çocukluğundaki o masumiyet taşıyan hisleri kendimde buldum. Onunla empati kurmamı kolaylaştırdı ve kitabın sonunda koca bir hüsran hissettim içimde. Neden okuduğumu sorguladım, bunca sene geçmesine rağmen insanlarda hala ciddi bir etki bırakıyor. Yazarına olan saygım arttı.
Stefan Zweig
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Parodi Yayınları · 2017266,8bin okunma