“Emin olduğum bir tek şey var o da şu; insan, hayatının onu yaşamasına izin vermemeli. Yoksa kırkına geldiğinde gerçekte hiç yaşamamış gibi hissediyorsun. Ne mi öğrendim? Ellime geldiğimde kırklarıma bakıp pişmanlık duymamak için ‘şimdiyi’ yaşamayı.”