kitaplar içinde yüzüyor,katreleşmiş kelimeler içinde nefes alıyorum.kaç katre bir umman eder? ömrümün sonunda bileceğim ancak..
oldu ki kitaplar vardırdı beni ummana..karaya çıkmak isteyen kim?..
Allah'ım aklımı yitireceğim.
Gerçek ne hayal ne insan anlayamıyor.. Kendinden korkar mı insan?
Ben şu an korkuyorum.
Çünkü bu olanların bana aklımın yaptığı bir oyun olduğunu düşünüyorum.
Bütün bu olanların bir rüya olmasını ve uyandığımda her şeyin ama her şeyin en başa dönmesini öyle çok istiyorum ki..