bu, o kadar da rahatsız edici bir mesele değil. Eğer biri hayatına son vermek istiyorsa, bırakın versin. Bu heyecanın, büyük büyük konuşmaların hiç gereği yok.
İnsan doğar. On-on beş yıl sonra dünyanın nasıl bir tezgâh olduğunu ve doğumla ölüm arasında nasıl hapsedildiğini fark eder. Bu aslında bir histir, bilgi değil. Ve ilk tepkisini verir. Avazı çıktığı kadar bağırarak.