Revşan

Bireysel ‘sadaka’ dedim, insanın doğasını incitir, kişiliğini aşağılar.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyilik tohumunuzu, ‘sadakanızı’, hangi biçimde olursa olsun, iyiliğinizi başka birine verirken, ona benliğinizin bir bölümünü vermiş ve onunkinin bir bölümünü kendinize almış oluyorsunuz.
İnsanlar birbirlerine acı çektirmek için yaratılmıştır

Revşan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·74 syf.·
4 saatte okudu
·
2025 2. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,2bin okunma
An gelir insan çalışamayacak durumda olur, fakat işte o an, o insanın geçmişteki başarılarını hatırlamak ve ileride engeller ortadan kalktığında daha bir gayretle, daha çok çalışacağını düşünmek için en uygun andır.