Kitabı yıllar öncesinde almıştım ama bir türlü okuyamadım çünkü dürüst olmak gerekirse kalın bir kitap ve insan ister istemez okumaya çekiniyor. Sonra bir gün yeni tanıdığım bir arkadaşım ile bu kitabı okumaya karar verdik. ( İtiraf edeyim 2 kişi birlikte okuyunca çok daha iyi oluyor.) Neredeyse 1 ay içinde bitirdik. Ve şuana kadar okuduğum en güzel romanlardan biri oldu Suç ve Ceza. O kadar sade ve net bir dili var ki okuyucuyu hiç bir zaman zorlamaz, sıkmaz. Yazar ana karakter olan Rodion Romanoviç Raskolnikov'un işlediği çifte cinayet üzerine yaşadıklarını ele alıyor . Raskolnikov'un 'un maddi durumu o kadar iyi değil ve aynı zamanda da bir öğrencidir. Romanın bazı kısımlarında da drama ve romantik unsurları da görmek mümkündür. Kesinlikle okuyup pişman olamayacağınız bir kitap olucak sizin için. Şimdiden iyi okumalar dilerim..