Reyhan

Reyhan
@Reyhann9
Ve insan en çok göğe vurgun Sonra zifiriliğe, Şiire, Ve hep Allah'a... Cahit Zarifoğlu Mesajlara bakmıyorum lütfen atmayınız :) Kitap okumayı seven ve şiirlere aşık biri (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠✿ #288099722
Çünkü, itiraf edeyim, hâlâ umutluydum... Şimdi Tanrı'ya şükür, hiç umudum kalmadı.
Sayfa 33·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hayal gücüm hep bir şenliğin coşkusu içindeydi; istediğimi düşünebilmekte özgürdüm.
Ölüm cezası! İşte beş haftadan beri beni varlığıyla donduran, ağırlığıyla ezen bu tek düşünceyle yaşıyorum!
Artık ağlamıyordum; gözyaşlarının ferahlatıcılığını bile yaşamıyordum. Bütün acım içimdeydi.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Yalnızdım. Kendi dünyama hapsolmuştum.