Reyhan

Reyhan
@Reyhann9
Ve insan en çok göğe vurgun Sonra zifiriliğe, Şiire, Ve hep Allah'a... Cahit Zarifoğlu Mesajlara bakmıyorum lütfen atmayınız :) Kitap okumayı seven ve şiirlere aşık biri (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠✿ #288099722
Çünkü, itiraf edeyim, hâlâ umutluydum... Şimdi Tanrı'ya şükür, hiç umudum kalmadı.
Sayfa 33·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayal gücüm hep bir şenliğin coşkusu içindeydi; istediğimi düşünebilmekte özgürdüm.
Ölüm cezası! İşte beş haftadan beri beni varlığıyla donduran, ağırlığıyla ezen bu tek düşünceyle yaşıyorum!
Artık ağlamıyordum; gözyaşlarının ferahlatıcılığını bile yaşamıyordum. Bütün acım içimdeydi.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Yalnızdım. Kendi dünyama hapsolmuştum.