Burak

Konuş Don Juan :))
"Şeytan otu bi kadın gibidir; bi kadın gibi pohpohlar adamı. Tuzaklar kurar onlara durmadan. Bulamacı alnına sürmekle onun bi tuzağına düşmüş oldun. Daha nice tuzaklar kuracaktır sana. Ve gene onun oyununa geleceksindir. Uyarıyorum seni. Tetikte dur. Onunla ilişkin tutkuya dönüşmesin; şeytan otu, bilgi adamı olmanın gizlerine götüren yollardan yalnızca birisidir. Başka yollar da vardır. Ama kendi yolunun tek yol olduğuna seni inandırması, zaten onun oyunlarından biridir. Yaşamını bi tek yolda çarçur etmemeni öğütlerim-- hele yürek taşımayan bi yol ise bu!"
Burak isimli okura yanıt verildi
Burak
Pera Aylin kurtuldu da giderken osmanı bizi perişan etti😅 Gündem ne yazıkki fazlasıyla ürkünç ve kahredici haklısınız.. Don juan'ın don oluşunun temelinde yatan travmayı ifade etmiş bende destekliyorum😅
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Konuş Don Juan :))
"Şeytan otu bi kadın gibidir; bi kadın gibi pohpohlar adamı. Tuzaklar kurar onlara durmadan. Bulamacı alnına sürmekle onun bi tuzağına düşmüş oldun. Daha nice tuzaklar kuracaktır sana. Ve gene onun oyununa geleceksindir. Uyarıyorum seni. Tetikte dur. Onunla ilişkin tutkuya dönüşmesin; şeytan otu, bilgi adamı olmanın gizlerine götüren yollardan yalnızca birisidir. Başka yollar da vardır. Ama kendi yolunun tek yol olduğuna seni inandırması, zaten onun oyunlarından biridir. Yaşamını bi tek yolda çarçur etmemeni öğütlerim-- hele yürek taşımayan bi yol ise bu!"
Burak isimli okura yanıt verildi
Burak
Pera Haksız olduğunu düşünmüyorum bu yolda nice yiğitler perişan oldu mesela Osman 😅 Tabiki işin espirisi bir yana sadece kadınlar olarak kısıtlanamaz kesinlikle, bu tarz insanlar çoğunlukta ne yazıkki.
Bi yolda yürek bulunmadığını nasıl anlarız, don Juan?
Herkes bilir bunu. Ama ne yazık ki kimse sormaz bu soruyu. Yürek taşımayan bi yola girdiğini eninde sonunda anlar insan; ama artık o yol o insanı öldürmeye hazırdır. O noktadan sonra durmak, durumu değerlendirip o yolu bırakmak pek az kişinin gerçekleştirebileceği bi şeydir.
Burak
Yüreği olmayan yol nasıl zevkli olur ki? Öyle bi yolu tutmak bile zorluklarla doludur. Oysa yürek taşıyan bi yola girmek kolayca yapılıveren bi şeydir. Onu sevmeye çalışmak söz konusu olamaz.
Konuş Don Juan :))
"Şeytan otu bi kadın gibidir; bi kadın gibi pohpohlar adamı. Tuzaklar kurar onlara durmadan. Bulamacı alnına sürmekle onun bi tuzağına düşmüş oldun. Daha nice tuzaklar kuracaktır sana. Ve gene onun oyununa geleceksindir. Uyarıyorum seni. Tetikte dur. Onunla ilişkin tutkuya dönüşmesin; şeytan otu, bilgi adamı olmanın gizlerine götüren yollardan yalnızca birisidir. Başka yollar da vardır. Ama kendi yolunun tek yol olduğuna seni inandırması, zaten onun oyunlarından biridir. Yaşamını bi tek yolda çarçur etmemeni öğütlerim-- hele yürek taşımayan bi yol ise bu!"
Burak
Şeytan otunun gözlerini bağlamasına olur verme. Zaten şu anda kancasını takmış bulunuyor sana. İnsanları ayartıp, onlara bi tür erklilik duygusu verir; olağan kişilerin yapamayacağı şeyleri yapabilirmiş duygusuna kaptırır onları. Ama bi tuzaktır bu. Çok geçmeden bakmışsın, yüreksiz yol adama ters düşmüştür, onu yıkıvermiştir. Artık ölmüş sayılır o kimse-ölümü aramak ise hiçbi şeyi aramamakla birdir.
Bu Hikaye Böyle Bitmesin Aylin
Son mektubunu okuyunca “ kaçan kovalanır kovalanan yorulur, yorulan yakalanır, yakalayan da bırakır.” sözü yüzüme tokat gibi çarptı Aylin. Meğer Aylinsiz Osman şekersiz çaya benziyormuş , sağlıklıymış belki ama hiç tadı tuzu da yokmuş. Sırf ben senin benden vazgeçebilme ihtimalini sevmişim diye benden vazgeçmen doğru mu Aylin ? Biz seninle ekmekle tuz gibi, yaz gününde buz gibi, sekizle dokuz gibi ayrılamayız .Bütün erkek cemiyeti anlam veremediğim şekilde hunharca beni savunsa da bu hikaye böyle bitmesin gel barışalım Aylin . youtu.be/HRV_NXT0tVI?si=...
Burak isimli okura yanıt verildi
Burak
Pera ahahaha son bir dans fena fikir sayılmaz 😂😅