Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabın girişindeki Anna bölümü müthiş. "Biz her şeye, esirgeyen ve bağışlayan, çokça esirgeyen ve çokça bağışlayan, hep esirgeyen ve hep bağışlayan Rabbin adıyla başlayan adamlarız Anna"...
Aslında beni,kitabı almaya sevk eden de tam olarak bu kelimelerdi. Hemen sonrasında yaşın suresi 20-21 ayetlerinin yer alması ve akabinde yazılan başka müthiş bir yazı dizini beni kitaba ısındırmıştı. Fakat bu iki bölümden sonra yazılanlar sıradan gelmeye başladı. 'Bunu ben de yazabilirdim' hissi veren yerler çoğunlukta açıkçası. Genel olarak vurucu bir kitap olduğunu söyleyemem ama yer yer, bazı alıntı, cümleler ciddi anlamda başarılı. Sözün özü alınıp okunmasında fayda var.