Arkadaş

Ömür hanım, öyle bir acı ki bu, ölen yaşayanda her gün yeniden ölüyor, yaşayan ağlamadan kimseyi sevemiyor .
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İkimiz da eşikteyiz. İçeri de ıssız, dışarı da. Sen geçtim sanıyorsun,ben kaldım. Bir uzun can çekişme...
Canım ne kadar acıyorsa sözüm o kadar üşüyor..
İnsan acısından utanır mı? Döktüğüm yaşlarla zehirleniyorum..
Kimi seviyorsan acısı sende kalıyor
Sayfa 14·Kitabı okudu