Arkadaş

Ömür hanım, öyle bir acı ki bu, ölen yaşayanda her gün yeniden ölüyor, yaşayan ağlamadan kimseyi sevemiyor .
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İkimiz da eşikteyiz. İçeri de ıssız, dışarı da. Sen geçtim sanıyorsun,ben kaldım. Bir uzun can çekişme...
Canım ne kadar acıyorsa sözüm o kadar üşüyor..
İnsan acısından utanır mı? Döktüğüm yaşlarla zehirleniyorum..
Kimi seviyorsan acısı sende kalıyor
Sayfa 14·Kitabı okudu