R.F

İnsan yaşamı da budur, diye: Doğmak, çalışmak, sevmek, büyümek ve yok olmak.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Aydınlığı, özgürlüğü ara; yaşamın kötülükleri üstüne fazla derinden kafa yorma.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Doğanın güzelliklerini duymak, hatta çok derinden duymak bile, dinsel duygu ile aynı şey değil, ama bu ikisinin birbirlerine çok yakın olduklarına inanıyorum. Doğa karşısında hemen hemen herkes duygulanır, ama daha az, ama daha çok... Oysa Tanrı'nın bir ruh olduğunu ve ona inananların ona tüm ruhlarıyla ve gerçekten bağlanmaları gerektiğini ta derinden duyan pek az insan vardır.
Sayfa 14·Kitabı okudu
Alıntı
Buralar öylesine güzel ki... Tabii, insanın görmesini bilen, yalın ama kendinden ışınlı gözlen varsa... Gerçi insanda öyle gözler varsa, her yer güzeldir zaten.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
Çok büyük zorluklarla karşılaşsan da karamsarlığa kapılma, sonunda her şey iyiye dönecektir. Ayrıca işin başında hiç kimse tam istediğini yapamaz.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam