Çok Beğendim...
Kitabı çok beğenen insan var ,az bile söylemişler.
Bir insanın hayata bakışını bu kadar iyi sorgulaması,bu kadar iyi kaleme alması ve bunu akıcı,sıkıcılıktan çok uzak bir şekilde yapmış olması beni çok etkiledi.
Kitap gereksiz uzatmalardan zorlamalardan uzak,keyifli ilerliyor kesinlikle bir şans verin.