📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mesela ben dayak yedim diye karakola gitsem, biriniz şahitliğe gelmezsiniz, niye? E aile meselesi ne olsa, yarın öbür gün ben kocamla iyi olurum, hatta size, "Sana ne be, kocam değil mi döver de sever de." bile derim de, siz kötü olursunuz di mi? Siz karışmazsınız. Bana üzülürsünüz tabii ama taraf tutmazsınız... Öyle de bir tutarsınz ki: Ben zulüm çekerken susuyorsanız, kocamın tarafındasınz. Siz, erkek tarafısınız. Amaaan, benim babam bile
özbeöz babamken, kz tarafı değil erkek tarafıydı.
.. o ülkede Sayın Dangalak hazretleri dangalaklıkta tek değil idi ve onun gibi daha nice nice dangalak var idi ve onca dangalağın başına elbet bir Sayın Dangalak hazretleri gerekir ve yaraşır idi.