“Ve daha da yaşlanmış olacağımız o gece, o iki gençten, sanki bir trende karşılaştığımız ve hayran kaldığımız ve yol boyunca yardım etmek istediğimiz iki yabancıymış gibi söz edeceğiz. Buna kıskançlık diyeceğiz; üzüntü demek yüreğimizi parçalayacağından.”
Biz birbirimizindik, ama birbirimizden o kadar ayrı kalmıştık ki, başkalarınındık artık. Yaşamlarımızda asıl hak iddia edenler işgalciler ve sadece işgalcilerdi.