Kawa

Kawa
Life is cruel but beautiful…
Tıp Öğrencisi
28 Kasım
15 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Şimdi evin ufacık, Ve ne kadar da karanlık! Ne kadar da heybetliydin oysa sen Şimdi mezarın üç adımlık!
Reklam
“İnsan dediğin nasıl da fani bir varlık aslında; en sevildiği yerden, sevdiklerinin hatıralarından bile gün gelip silinip gitmeye yazgılı. Öyle çabuk siliniyor ki kalplerine yazdığı yazı…”
“Aşk var, bizim alt tabaka diye cahil cühela diyerek hor gördüğümüz sınıfın içinde yaşıyor tüm saflığıyla. Peki ya biz okumuş cahiller? Biz ancak hikayesini okuyoruz işte böyle.”

Kawa

, bir kitap okudu
7/10
·240 syf.·
2 saatte okudu
·
Okunma: 12 Temmuz 2023 21:03
·
2023 13. kitabı
Jeong Halim
8.4/10 · 122 okunma
“Benim bildiklerimi, öğrendiklerimi herkes bilebilir; ancak kalbim sade ve sadece bana aittir.”