“İnsan dediğin nasıl da fani bir varlık aslında; en sevildiği yerden, sevdiklerinin hatıralarından bile gün gelip silinip gitmeye yazgılı.
Öyle çabuk siliniyor ki kalplerine yazdığı yazı…”
“Aşk var, bizim alt tabaka diye cahil cühela diyerek hor gördüğümüz sınıfın içinde yaşıyor tüm saflığıyla. Peki ya biz okumuş cahiller? Biz ancak hikayesini okuyoruz işte böyle.”