Nedir yaşamın amacı??
Kuran-ı açsak göreceğiz,
fakat biz Kuran-ı açıyoruz ama "Allah ne dedi benden ne istiyor " diye değil, biz Allah'ın kitabını sevap kazanmak için açıyoruz.Bu yüzden bütün gizemi kaçırıyoruz. Bu yüzden ona aşkla yaklaşamıyoruz...
Zorluklar karşısında yılmamış, vazgeçmemiş, yorgunluk emaneti göstermemiş, ümitsizliğe kapılmamış, geri adım atmamış hem cesur olmus hem de merhamet ve sefkatten ayrılmamış, çilelerin ve acıların içinde güler yüzlü, tatlı sözlü olma vasfını kaybetmemiş, muvaffakiyetlerin en güzelini insanlığa miras bırakmıştır...