Rümeysa

Rümeysa
@Rmysertkn
Tek istediğim okumak ve hayal kurmak...
Öğrenci
İstanbul
13 Mayıs
22 okur puanı
Nisan 2019 tarihinde katıldı
Bir tek üzüntüleri, bir tek istekleri yoktu.Hatta her istediğine nail olanların iç sıkıntısı da onlardan uzaktı.Saadetin bu kadar tamam ve mükemmel oluşu ikisini de şaşırtmış gibiydi.O kadar ki birbirlerine söyleyecek tatlı sözleri bile bulamıyorlar, sadece derin derin nefes alarak gülümsüyorlardı
Edebiyat
Reklam
Saadet hayatı olduğu gibi kabul etmektir...
Kendinde her şeyi yapabilecek kuvveti görmek sonra yapılacak hiçbir şey bulamamak
"Niçin ben hiçbir şey değilim" diye sorar ve buna kandırıcı bir cevap bulup veremezdi.
Konuşmaya ne lüzum vardı ki? Bütün güzel laflardan ve hoş insanlardan sıkılan bu mahlukları birbirilerinin sessiz mevcudiyeti yorgunluk verecek kadar doyuruyordu.
Reklam