Zaman ikimizide değiştirmiş olsa da gelenin o olduğunu biliyorum. Yirmi yıl geçse bile kalabalığın içinde onu bulabilirim . Bazı şeyler sonsuza kadar değişmez ,o şey bir insan bile olsa.
Bu kitabı bana arkadaşım araştırıp hediye etmişti . Kitap sıradanlaşmış güzellik algısının ne kadar saçma olduğunu ve önemli olanın klişe olacak ama iç güzellik olduğunu ele alıyor. Yazarın üslubu gayet akıcı ve gereksiz söz sanatlarından uzak . Kitabı şiddetle tavsiye ederim.
TersyüzAmy Harmon · Yabancı Yayınları · 20172,509 okunma