Aslı Açıkgöz (dreamwhite_s)

Aslı Açıkgöz (dreamwhite_s)
@Rna91_98
Kendince kitap okuyup yorumlayan. Kitapların dünyasında. Instagram @dreamwhite_s
kitap yorumu
2/10
·368 syf.··
2018 20. kitabı
Nasıl söze başlasam bilemedim okurken yoruldum bu kitapda çok şükürkü bitti. Kitapda dostluk ve aşkın daha yoğun olduğu bir konu işleniyor. Ben, Robert ve Maddy üç arkadaş. Ben ve Robert bebeklikten beri arkadaşken okullarına yeni gelen kız yani Maddy dokuz yaşındayken onlarla tanışıp arkadaş oluyor. Bu üçü asla ayrılmıyor. İlk başlar çok güzeldi. Kitapda sadece Ben ve Maddy'nin duygularına yer veriliyor Robert'i ise bu ikisinin bakış açısında okuyoruz bence Robert'in de duygularını olmalıydı o ne hissediyor hep aklımda soru işareti kaldı? Her şey bir okul gezisinde başlıyor. Ben Maddy'e karşı hoşlantı ve sevgi üzerinde duygular besliyor ama Maddy'e açılamıyor. Maddy'de Robert'ten hoşlanmaya başlıyor. Robert ise soru işareti benim için.  Ben'e bir çok yerde üzüldüm sevgisini hep içinde barındırıyor. Robert ise sevdiğim bir karakterdi. Üniversite hayatları ise onlara bambaşka yerlere sürükledi ve Robert'e hatası yüzünden çok kızdım Maddy haklı olarak tepkisini gösterdi ama olaylar sonradan öyle bir geliştiki hem Maddy'den hemde Ben'de soğudum. Yazar aşkı çok değişik bir şekilde yazmış açıkçası benim sevdiğim tarz değildi bence aşk üç kişilik olmaz. Robert kendisini affettirmek için her şey yaptı ve bence affedilmeyi hak ettiğini düşünüyorumçünkü Robert'in hatasını çok hissetmedim ama Maddy ve Ben'in bu hataya yönelik yapılan hataları daha belirgin yaşandı diye düşünüyorum. Ve Maddy'e çok kızdım aşka bakış açısı yüzünden. Robert yerine bir başkası olsaydı olaylar daha değişik olurdu. Açıkçası sadece hikayenin sonunu sevdim ve beğendiğim karakter yok aşkına sahip çıkış nedeniyle Robert'i bir tık daha hoş.
Edebiyat
İki + Bir AşkGiovanna Fletcher · Eksik Parça · 201539 okunma
cappuccino isimli okura yanıt verildi
Aslı Açıkgöz (dreamwhite_s)
cappuccino rica ederimm
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
kitap yorumu
2/10
·368 syf.··
2018 20. kitabı
Nasıl söze başlasam bilemedim okurken yoruldum bu kitapda çok şükürkü bitti. Kitapda dostluk ve aşkın daha yoğun olduğu bir konu işleniyor. Ben, Robert ve Maddy üç arkadaş. Ben ve Robert bebeklikten beri arkadaşken okullarına yeni gelen kız yani Maddy dokuz yaşındayken onlarla tanışıp arkadaş oluyor. Bu üçü asla ayrılmıyor. İlk başlar çok güzeldi. Kitapda sadece Ben ve Maddy'nin duygularına yer veriliyor Robert'i ise bu ikisinin bakış açısında okuyoruz bence Robert'in de duygularını olmalıydı o ne hissediyor hep aklımda soru işareti kaldı? Her şey bir okul gezisinde başlıyor. Ben Maddy'e karşı hoşlantı ve sevgi üzerinde duygular besliyor ama Maddy'e açılamıyor. Maddy'de Robert'ten hoşlanmaya başlıyor. Robert ise soru işareti benim için.  Ben'e bir çok yerde üzüldüm sevgisini hep içinde barındırıyor. Robert ise sevdiğim bir karakterdi. Üniversite hayatları ise onlara bambaşka yerlere sürükledi ve Robert'e hatası yüzünden çok kızdım Maddy haklı olarak tepkisini gösterdi ama olaylar sonradan öyle bir geliştiki hem Maddy'den hemde Ben'de soğudum. Yazar aşkı çok değişik bir şekilde yazmış açıkçası benim sevdiğim tarz değildi bence aşk üç kişilik olmaz. Robert kendisini affettirmek için her şey yaptı ve bence affedilmeyi hak ettiğini düşünüyorumçünkü Robert'in hatasını çok hissetmedim ama Maddy ve Ben'in bu hataya yönelik yapılan hataları daha belirgin yaşandı diye düşünüyorum. Ve Maddy'e çok kızdım aşka bakış açısı yüzünden. Robert yerine bir başkası olsaydı olaylar daha değişik olurdu. Açıkçası sadece hikayenin sonunu sevdim ve beğendiğim karakter yok aşkına sahip çıkış nedeniyle Robert'i bir tık daha hoş.
Edebiyat
İki + Bir AşkGiovanna Fletcher · Eksik Parça · 201539 okunma
cappuccino isimli okura yanıt verildi
Aslı Açıkgöz (dreamwhite_s)
Merhaba bağlantısını paylaştığınız kitaba baktım ve yorumunu yaptığım kitabı çok uzun süre önce okumuştum fakat ikisi aynı kitap. Goodreads sayfasından da baktım da tanıtım bültenini çevirisini yapınca benim yorumu u yaptığım kitapla aynı yani. Zaten kitap tasarımlarında ufak fark olur ama ikisi aynı kitap.
Puan vermedi·352 syf.··
2024 1. kitabı
Teknoloji çağının en zirvesinde, NöroLink tüm dünyayı sarmış, dört bir yanda Warcross oyunları dönerken ilk kitabın en heyecanlı bölümünde bitmişti. Hideo bu teknolojiyi tek bir amaç uğruna icat etmişti. Yıllar önce ansızın kaybolan kardeşini ailesiyle birlikte aramasına rağmen sonuç alamamıştır. Ne onu ne de onu kaçıranları bulamamıştır. Genç bir adam olduğu zaman elinde NöroLink'le her tarafı sarmış insanların gözlerini gökkuşağı renkleri kamaştırmışken tek amacı kardeşine olanları ve şayet hayattaysa onu bulmaktır. Emika'yla da yolu NöroLink'e yapılan saldırılar sonucu yolu kesişmiştir. Birileri sistemi hacklemek, virüs göndererek bir şeyleri elde etmeye çalışıyordur. Emika siyah duvarın ardındaki kişinin peşindeyken Hideo'nun NöroLink'e amacının sadece kardeşiyle olanı bulmak değil daha farklı şeyler olduğunu öğrendiğinde ve o siyah duvarın ardındaki gizemi çözmeye başladığında Warcross dünyası yerinden sarsılıyor. Muazzamdı!!! Siyah duvarın ardındaki gerçekliği her sayfayı çevirdikçe şaşkınlığım arttı. İncelikle düşünülmüş, hazırlanmış. Ve o gerçeklik yüreğimi paramparça etti! Emika ve ekibine hayran ola ola, Hideo'ya üzülerek okudum kitabı. Sahip olduğumuz her şeyin iyi ve kötü yönleri vardır. Bizler buni sahip olduklarımızı nasıl kullandığımıza bağlı olarak değişir. Hideo üzümlü kekim acısı gerçekleri geçerek bazı şeyler yapmak istedi ama NöroLink'in de bir çok avantaji göz ardı edilemezdi. Düşünüyorum da bizim dünyamızda bu tarz bir teknoloji olsaydı ne olurdu? Her satırı Warcross dünyasını gözümde bir film şeridi olarak aktı gitti resmen onunla vedalaşmak istemedim. Bu tarz kitaplara bayılırım. O düşünceyi, hayali aşan tüm her şeyi!!! Emika gökkuşağı kızım. İlk Warcross'u ardından koşarak Wildcard'ı okuyoruz hemen!!!
WildcardMarie Lu · G.P. Putnam's Sons Books for Young Readers · 20185,3bin okunma
Azra isimli okura yanıt verildi
Aslı Açıkgöz (dreamwhite_s)
Bi yakınlaşma sahnesi var -varla yok arası-ama smut kitap değil o tarz Sahneler yok
Puan vermedi·352 syf.··
2024 1. kitabı
Teknoloji çağının en zirvesinde, NöroLink tüm dünyayı sarmış, dört bir yanda Warcross oyunları dönerken ilk kitabın en heyecanlı bölümünde bitmişti. Hideo bu teknolojiyi tek bir amaç uğruna icat etmişti. Yıllar önce ansızın kaybolan kardeşini ailesiyle birlikte aramasına rağmen sonuç alamamıştır. Ne onu ne de onu kaçıranları bulamamıştır. Genç bir adam olduğu zaman elinde NöroLink'le her tarafı sarmış insanların gözlerini gökkuşağı renkleri kamaştırmışken tek amacı kardeşine olanları ve şayet hayattaysa onu bulmaktır. Emika'yla da yolu NöroLink'e yapılan saldırılar sonucu yolu kesişmiştir. Birileri sistemi hacklemek, virüs göndererek bir şeyleri elde etmeye çalışıyordur. Emika siyah duvarın ardındaki kişinin peşindeyken Hideo'nun NöroLink'e amacının sadece kardeşiyle olanı bulmak değil daha farklı şeyler olduğunu öğrendiğinde ve o siyah duvarın ardındaki gizemi çözmeye başladığında Warcross dünyası yerinden sarsılıyor. Muazzamdı!!! Siyah duvarın ardındaki gerçekliği her sayfayı çevirdikçe şaşkınlığım arttı. İncelikle düşünülmüş, hazırlanmış. Ve o gerçeklik yüreğimi paramparça etti! Emika ve ekibine hayran ola ola, Hideo'ya üzülerek okudum kitabı. Sahip olduğumuz her şeyin iyi ve kötü yönleri vardır. Bizler buni sahip olduklarımızı nasıl kullandığımıza bağlı olarak değişir. Hideo üzümlü kekim acısı gerçekleri geçerek bazı şeyler yapmak istedi ama NöroLink'in de bir çok avantaji göz ardı edilemezdi. Düşünüyorum da bizim dünyamızda bu tarz bir teknoloji olsaydı ne olurdu? Her satırı Warcross dünyasını gözümde bir film şeridi olarak aktı gitti resmen onunla vedalaşmak istemedim. Bu tarz kitaplara bayılırım. O düşünceyi, hayali aşan tüm her şeyi!!! Emika gökkuşağı kızım. İlk Warcross'u ardından koşarak Wildcard'ı okuyoruz hemen!!!
WildcardMarie Lu · G.P. Putnam's Sons Books for Young Readers · 20185,3bin okunma
Azra isimli okura yanıt verildi
Aslı Açıkgöz (dreamwhite_s)
Hayır aşk yoğunlukta bi kitap değil
6/10
·648 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
Herkese merhabalar, bir Nehir Erdem kitabıyla karşılıyorum sizi. Bu seferki diğer kitaplardan çok farklı. Kitabı bitirince ben bunun yorumunu nasıl yazacağım diye kara kara düşündüm. Neyse ben biraz anlatmaya çalışayım. Bir adam düşünün gözlerini hastanede açtığında kendine ait hiçbir şey hatırlamıyor. Kim olduğunu bilmiyor. Hissettiği tek şey öfke ve kırmızı... Kendine biçilmiş verilen bir hayatla karşılaştığında zekası hemen devreye girip burada bir yalnış var diye uyarır. Yanında kendini adamı olarak tanıtan Ömer'e sorular sorar sonuç alamaz. Asistanı olarak tanıttığı Feray'da ise birçok açık yakalar. Bu insanlar ondan ne istiyordur? Uzun bir süre kendisine ait olmayan bir hayatla uğraşır, zekası sayesinde bu işin üstesinden gelecektir. Herkes ona yalan söylerken Ender adamın gözlerine öyle bir bakar ki gerçekler silsilesin başlangıcıdır. O artık bir Kartal olduğunu anlar. Peki kim ona neden böyle bir hayat vermiştir? Kartal kimseye kolay kolay güvenemez sonuçta hafızasını yitirmiş biridir ve onun peşinde birileri olduğunu biliyordur. Ama o birileri kim işte asıl düğüm orada! Kurgusu ilk başlarda yazar ne yazmış yahu diye başlasam da kitap ilerledikçe acaba ne olacak diye merakla okuduktu kendisini. Kartal'ın geçmişin ve peşinde olanların sırrını çözmeye çalışmasını, Ender ve Feray'la bağlarını güzel bir şekilde aktarmış. Kartal Ender için bir abi ve Feray içinse imkansız bir aşktır. Peki Ömer bu kitabın neresindedir? Yazar beklemediğim yerden vurdu. Bu dördünün ortak acı geçmişini okurken yüreğim dayanmadı. Aile olmak çok önemli ve bir kez daha herkes anne, baba olamaz dedim. Kartal'ın geç kalma pişmanlığı, Ender'in küçüklük travması, Feray'ın korkulu çocukluğu, Ömer'in ise dayanılmaz acısı... Her şey tam bitti derken yazar bu sefer de maceranın dozunu arttırıyor.
MaveraNehir Erdem · Müptela Yayınları · 2017275 okunma
Aişe isimli okura yanıt verildi
Aslı Açıkgöz (dreamwhite_s)
Kesinlikle, tek solukta bitiyor kitap ❤️