Canım kızım!
Bir börek asla sadece börek değildir.
O, evini yuva yapmanın emeğidir.
Akşam ailenle sofraya oturabilme duasıdır
Ailece etmeyi dilediğin sohbetin katığıdır.
Yılar sonra evlatlarının "anne kokusu"diye anacağı damak tadıdır,hatıralardır.
Bir gün gelir de karşısına "Böreği herkes yapar,ne uğraşıyorsun bunlarla ?Daha faydalı işler yap! diyenler çıkarsa onlara de ki:
"Ailemi yuva yapmaktan daha güzel bir fayda var mı ki şu hayatta?"