Elf

Elf
@Robin1990
That doesn’t count.
@Robin1990·
·
sabitlendi
Göreceksiniz ya,ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Sayfa 92
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
dizaynkafa
Dünya, hassas tavşanlar için bir cehennemdir.
milyon kere ...
Ben bir Ayten'dir tutturmuşum oh ne iyi Ayten'li içkiler içip sarhoş oluyorum ne güzel Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin Biraz Ayten sürüyorum güzelleşiyor Şarkılar söylüyorum Şiirler yazıyorum Ayten üstüne Saatim her zaman Ayten'e beş var Ya da Ayten'i beş geçiyor Ne yana baksam gördüğüm o Gözümü yumsam aklımdan Ayten geçiyor …
Belma Sebil
Seni ben Kallavi Sokağı'nda gördüm Sen beni görmedin, görmedin Kapıları çaldım, adını sordum Söylemediler, öğrenemedim Seni ben Kallavi Sokağı'nda gördüm Bir daha görmedim, bilmedim Belma Sebil adını yakıştırdım Aklıma geldikçe her sefer Gözlerinin mavisini bitirdim Saçlarının siyahına başladım Kallavi Sokağı'nda güvercinler Benim karanlık İstanbul'um Bir esnaf kahvesine oturdum Belma Sebil ya geçti ya geçer Rüzgârını içime doldururum Kallavi Sokağı'nda güvercinler Bunca yıl sönmemiş umudum Nisan değilse Mayıs Perşembe değilse Pazar Ben Belma Sebil'i bulurum
Kafamda gibi sahnesi
Öncelikle,bizi yaralamış insanları ne affedebiliriz ne de affetmek isteriz.Sadece bu sebepten dolayı,huzur içinde geçmişi arkamızda bırakamayız.
Sayfa 191 - Bağışlama demek yeni bir başlangıç demektir