Kitap serüvenime küçük bir çocukken 80 günde devri alemi okuyarak başladım,başka bir şehirden gelen akrabam sayesinde okumuştum bugün onu hâla unutmuyorum iyi ki iyi akrabalarımızda var :)
Kitap dünyanın tersine dönmesi sonucu insanların Metroda yaşadığı sosyal,psikolojik, kültürel,dinsel bütün etkileşimlerini anlatmakta ve buna rağmen o çukurda birbirlerine ne kadar zarar verdiğini gözler önüne seriyor gece okunmamalı rüyanızda yaratıklar çıkabilir güzel bir kitap öneririm