Mustafa

Mustafa
İnsan olmanın yükü var... x=y ise Sen=Ben olmalı Denklemi kurduğun an kavuşmalı... Siteyi GT amaçlı kullanmıyorum!
Lisans UÜ
Kahramanmaraş
28 Temmuz
911 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Ölmekte olanlar için ne yapılabilir? Benim bilmediğim, sizin bildiğiniz bir şeyler var mı bu konuda?
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Özgürlük uğruna ölmek, Teslimiyetin gölgesinde yaşamaktan elbette de daha soyludur....
Aşkımın gücünü, onu gizleyerek kanıtladım ben!
Öyleyse, işte elim, uzatıyorum sana, Tut güzel elinle onu; İşte bedenim, bırakıyorum sana, Kucakla, sımsıcak kollarınla onu; Ve işte dudaklarım, ödüllendir onları Uzun, yakıcı, baş döndürücü bir öpücükle.
Kör onlar göremez!!!
Peki, sen gönlünün gözleriyle görmüyor musun Nasıl çarptığını yüreğimin?