Mustafa

Mustafa
İnsan olmanın yükü var... x=y ise Sen=Ben olmalı Denklemi kurduğun an kavuşmalı... Siteyi GT amaçlı kullanmıyorum!
Lisans UÜ
Kahramanmaraş
28 Temmuz
911 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Herhalde
"İnsanlık öldü mü?" dedim. "Yok," dedi, "ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?"
Reklam
Değil kuş insana aldırış edilmiyor...
Şimdiki insanlara vız geliyor kafeslerde küçücük kuşların ölmesi.
Görmek için göz yetmez...
Doğanın gerçekleştirdiği büyüye delicesine şaşırmak gerek.
"Size ne ulan, ulan oğlu ulan muhallebiciler biz aç ölürsek, ananız orasına kına mı yakacak, otuz altı mumları?"
Bu dünyada hiç mi insanlık kalmadı be ...
Reklam