Mustafa

Mustafa
İnsan olmanın yükü var... x=y ise Sen=Ben olmalı Denklemi kurduğun an kavuşmalı... Siteyi GT amaçlı kullanmıyorum!
Lisans UÜ
Kahramanmaraş
28 Temmuz
911 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Böyle demişti hocam; eller alır varını Bahar gibi bir ömrün, yeşil yapraklarını
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Harbi,niye azalır?
Söyle ey tıp, delilik neden, niçin çoğalır? Hâdiseler mi sebep, neden kafa bulanır. Müsebbibler kim acep, niçin normal azalır?
Felek elinden ben de dertliyim, Bir gün gülmedim, kara bahtlıyım, Aşkın elinden hep kementliyim, Dertliyim, derdimi gel deşme yolcu
Sabah mı, öğle mi, akşam mı bilmem? Bu aşk alemi hayâl mi bilmem? Mendilin gelmezse gözümü silmem...