Mustafa

Mustafa
İnsan olmanın yükü var... x=y ise Sen=Ben olmalı Denklemi kurduğun an kavuşmalı... Siteyi GT amaçlı kullanmıyorum!
Lisans UÜ
Kahramanmaraş
28 Temmuz
912 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Ölmek üzere olan insanlar en çok yaptıklarından değil, yapamadıklarından dolayı pişmanlık duyuyorlarmış.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Benim acımı hafifletmeye çalışıyorsunuz. Bunu anlıyorum ama maalesef gerçekler acı, hem de çok acı.
Ecel işte. Gelince insanı sıcak yatağında bile buluyor...
"Don yağ dolması gibi otururdum karşısında.” “Don yağ dolması ne demek?” “Bizim oralarda soğuk, sevgisiz insanlara böyle denir."
İnsanın şöyle rahat rahat derdini anlata anlata ağlaması bile bir lüksmüş