Mustafa

Mustafa
İnsan olmanın yükü var... x=y ise Sen=Ben olmalı Denklemi kurduğun an kavuşmalı... Siteyi GT amaçlı kullanmıyorum!
Lisans UÜ
Kahramanmaraş
28 Temmuz
912 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Kaderi geri çeviremiyorsunuz. Ben çok uğraştım ama olmadı.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hani televizyonun fişini çekince, nasıl kapkaranlık olur cam, işte öyleyim ben...
Duygular...
Yaşarken belki ama yazarken onları gizleyemiyorsunuz.
Demek benim gibi gece kuşu çok. Çocukluğumdan beri geceyi yaşamayı severim. Kıyamam erkenden yatmaya. Derin bir uykuya dalıp dünyayı unutmak gelmez içimden. Gecenin sessizliğini, yalnızlı­ğını, insana verdiği özgürlük duygusunu yudum yudum içmek isterim.