Kırmızı Kitap’ı hâlâ okuyorum. Zor olduğu yönündeki yorumlar yüzünden ertelemiştim. Eğer felsefeyle ilgili okumalar yapıyorsanız, zorluk seviyesi bence 3,5/5.
Kitabı henüz bitirmemiş olsam da şunu söylemek isterim: Nietzsche’nin Zerdüşt’ünün daha umutlu bir versiyonunu okuyormuş gibi hissediyorum. Jung’un Nietzsche’den etkilendiğini bu kadar belli etmesi bende küçük bir hayal kırıklığı yarattı.
Yine de “Hepimiz bir şeylerin ve kişilerin parçalarını taşırız.” diyerek kitaba devam ediyorum.
Not: Büşra kayıkçı’ nın Azure’ sindeki salınımlar gibi ordan oraya götürüyor kitap. Muazzam bir incelikle yazılmış. zorluk derecesi arttırıyorum 4/5.
Kırmızı KitapCarl Gustav Jung · Kaknüs Yayınları · 20141,021 okunma