R....

R....
@Rojbin_ky
Tüm ömrünü bekleyerek geçirmişti.Şimdi de, kendisiyle önceden randevulaşmış olan ölümü beklemek zorundaydı
Reklam
Tanıdığı bir sürü insan başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve yardım etmek istiyormuş gibi söz ederlerdi,ama işin gerçeği,başkalarının acılarından zevk aldıklarıydı;çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı olduklarına inanabiliyorlardı.
Sayfa 41
Herkesin ne olursa olsun hayatta kalmak için savaşım verdiği bir dünyada, ölmeye karar verenleri anlamak kolay mıydı?
Sayfa 26
Herkes, yeni tanıştığı insanlarla sanki yıllardır tanıyormuş gibi gülebiliyor, sohbetin içine karışıp kendini akışa bırakabiliyordu. Ben ise bir köşede kalıyordum; izleyen, susan, sadece bakan… İçimde ne bir söz kıpırdıyordu ne de o anın parçası olma isteği.
Hayata Dair
Ayakkabılarım olmadığı için üzülürdüm, sokakta ayakları olmayan adamı görene kadar.
Hayat ve İnsan
Reklam