Bazen telaşla gelip geçerken hayat,bazı görüntüler görünür gözlerimde.
Zamanı durdurup uzun uzun izlerim , yüzeyde görünenle, derinde gizlenen arasında ; O ince perdede yansıyan hakikat ne ? Ne anlatıyor ? Ne anlamalıyım ? Hikmeti nedir ? Yoksa sadece izleyip bir iz almadan geçmeli miyim ? Bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var " Göğü, yeri ve ikisinin arasındakileri biz boş yere yaratmadık ..."( Sad s. 27.)