Bazen telaşla gelip geçerken hayat,bazı görüntüler görünür gözlerimde.
Zamanı durdurup uzun uzun izlerim , yüzeyde görünenle, derinde gizlenen arasında ; O ince perdede yansıyan hakikat ne ? Ne anlatıyor ? Ne anlamalıyım ? Hikmeti nedir ? Yoksa sadece izleyip bir iz almadan geçmeli miyim ? Bilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var " Göğü, yeri ve ikisinin arasındakileri biz boş yere yaratmadık ..."( Sad s. 27.)
Palto giymeye üşenirken bu koca dünyayı sırtımda nasıl taşırım ben? İçinde bulunduğum durumu kimseye anlatamam. Sen de anlamazsın Ben bile anlamıyorum ki başkasına nasıl anlatırım?
Savaştayız, diyor. Savaşta utanma olmazmış.”
“Yanıldığını söyle. Savaş onuru ortadan kaldırmaz. Tam tersine, barış zamanından çok daha fazla onur gerektirir.”