Yirmi yıl sonra yani otuz yedi yaşına bastığın o günlerde dünyadaki büyün kötülüklerin ,yani yoksulların bu kadar yoksul ve akılsız olmalarının ve zenginlerin bu kadar zengin ve akıllı olmalarının, kabalığın,şiddetin ve ruhsuzluğun,yani sende ölme isteği ve suçluluk duyguları uyandıran her şeyin nedeninin herkesin herkes gibi düşünmesi olduğunu en sonunda anlamış olacaksın,”dedi. “Bu yüzden herkesin ahlaklı gözükerek aptallaştığı ve öldüğü bu yerde, sen ancak kötü ve ahlaksız olarak iyi olunabileceğini seziyorsun . Ama bunun da
korkunç bir sonucu olacağını anlıyorsun .