Evveettt Sevgili 1K okurları nasıl güzel bir kitap okuduğumu size nasıl anlatacağım bilmiyorum. Kitap baştan sona doğru full alıntı bence. Aslında kişisel gelişim kitabı desek daha doğru olur . Ulu Önder Atatürk’ün neden tavsiye edip okullarda okutulması gerektiğini okuduktan sonra daha iyi anlıyorsunuz. İşgaller, toplumsal eşitsizlikler, yoksulluk ve türlü güçlüklerle boğuşmuş küçücük bir ülkenin her yönden kalkınmasının hikayesini büyük bir hayranlıkla ve sevgiyle anlatmış. Okunulması gereken ve büyük bir zevkle tavsiye edeceğim kitaplarım arasına girdi…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!