Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Beni gerçekte neredeyse hiç dövmediğin de doğru.
Ama o bağırmalar,yüzünün kırmızı kesilmesi ,pantolon askılarının hızlıca çözülmesi ve onların sandalye üzerinde hazır durması benim için neredeyse daha kötüydü.Sanki birinin asılması gerekiyormuş gibiydi. Kişi gerçekten asılıyorsa o zaman ölüyor ve her şey bitiyor. Ama kişi asılma öncesi tüm hazırlıklara şahit olmak zorundaysa ve ancak ilmik yüzünün önünde asılı bir haldeyken bağışlandığını öğreniyorsa yaşamı boyunca bunun acısını çekebilir. Açıkça belirttiğiniz fikrinize göre dayağı hak ettiğimde,ancak bağışlamanızdan dolayı güç bela kurtulduğum bu durumun sıkça meydana gelmesi,sadece büyük suçluluk duygusunun birikmesine sebep olmuştu. Her açıdan size borçlu oluyordum.