"İnsan neden ölümsüz değildir?" diye düşünüyor. Beyin merkezlerinin ve kıvrımlarının ne faydası var? Eğer bunların hepsi toprağa girmeye ve nihayetinde yer kabuğu ile birlikte soğumaya ve sonra da milyonlarca yıl boyunca anlamsız ve amaçsız bir halde dünya ile birlikte güneşin etrafında dönmeye mahkûm ise bakmanın, konuşmanın, hissetmenin, ve aklın ne önemi var ki? Soğutmak ve sonra dönmek için insanı yüce, neredeyse ilahi bir zeka ile yokluktan kurtarmaya ve sonra da sanki alay eder gibi onu toprak haline getirmeye hiç de gerek yoktur."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hayata tırmanışın son ânında, başını kaldırıp yukarıya bakılan, önce adım atma isteği hissedilen ama sonra yanlış bir yolda olunduğu düşünülerek korkulan ve son bir hareketle öne doğru atılmak isterken cesaretsiz kalmaktan ürküten bir hayata izleyici olmaktan daha kötü bir şey yoktur."