Ihlamur Düşleri

Ihlamur Düşleri
@Romanhane
*Okur-Yazar (Şiir-Roman) *Bazen Nickten dolayı kadın sanıyorlar nedense! *Uludağ Üni./Seol National Uni.- Master- Güney Kore/ University of Western Cape- C.Town/S.A *Polyglot: Turkish, English, Korean, Arabic, Dutch, Portuguese and some French
Kim bilir ..~
Belki de çok duyarlı olmak iyi değildir ..
Reklam
Benciller akıllı kimseler değil.. Ama pek çok akılsızlıktan paçalarını kurtardıkları söylenebilir.
Acını rahat bırak... Bırak acısın, acıtsın.
Neden diye sorarsın..
Hayvanı anlayabilirsin .. İnsanı ise anlayamazsın ..(?) (Yo yooo. Konu öyle basit değil. Mesele hayvanın basitliği değil. İnsanın içindeki kötülüğün kapsam ve çeşitliliği. İnsanın önce niyetinin temiz olması gerek. Anlaşılmak biraz da buna bağlı )
İnsan sanırım doğduğu mevsimi seviyor ...
Rüzgar, yağmur ve yalnızlık.... Şu üçü yok mu! Mis misss!! ^^
Reklam