*Okur-Yazar (Şiir-Roman)
*Bazen Nickten dolayı kadın sanıyorlar nedense!
*Uludağ Üni./Seol National Uni.- Master- Güney Kore/ University of Western Cape- C.Town/S.A
*Polyglot: Turkish, English, Korean, Arabic, Dutch, Portuguese and some French
Bir "zaman" tüneline girmiş insan...
Kalemtraşın kalemi yonttuğu gibi hayatını yontuyor zaman....
Lakin pek cüretkâr
Pek cesur...
Pek körpe...
Sonunu bilmediğinden,
Sonunu düşünmediğinden...
Her fırsatta erkeklerden rahatsız olduklarını söyleyen kadın arkadaşlar. Lütfen DM lerinizi kapatın. Bıktık bu mesajlardan. Siz birini engellemek isteseniz yada mesaj almak istemeseniz sizinle NASA bile yarışamaz. İşi yoluna koymak için 1000 formül icat edersiniz. Bunu herkes biliyor. Gereksiz reklam yapmayalım lütfen.
Gülünç durumlar..:)) Harbiden gülesim geldi.. Kimsenin de hoşuna gitmedi nedense .. Kimse beğenmedi. Ne kız ne erkek... Sosyal deney gibi.
Not: DM engellemeyi bilmeyen bayan arkadaşları yönlendireceğim. Çok kolay...