Gençleri suçlamayın, eğer birini suçlayacaksanız kendinizi suçlayın. Siz onları nasıl eğittiyseniz onlarda öyle yetişiyorlar. Gençlere verdiğiniz terbiye nedir?
"Hiçbir şeyde aşırıya kaçma!" Bu şu anlama geliyor, uç noktalarda olma. Tek yönlü çalışmak yok, her şeyin bir ölçüsü olmalı. Her şey zamanında ve yerinde yapılmalı.