2020 ne kadar kötü olursa olsun yılın başındayken kendime söz vermiştim ant içmiştim “koşamazsam yürüyeceğim yürüyemezsem emekleyeceğim ama hep ileriye gidicem” demiştim Bugün hala aynı şeyi diyorum eğer yaşıyorsanız her şey için bir Umut vardır ...
oğuz atay’ın tutunamayanlar kitabında “kollarımı açıp tüm insanlığı kucaklıyorum” dedikten sonra, tehlikeli oyunlar’da “bütün insanlığı kucaklamak, isterken neredeyse bu dünyanın altında eziliyordum” demesi...